Thursday, August 30, 2012

Mindfullness

This light blue, heavenly bright room is by far my favorite spot in our home. There's just something peaceful and warm about that space and I can feel the tender, sweet smell of my son's skin as soon as I enter. My favorite moment of the day, is to pick him up in the morning, all puffy and satisfied, with that adorable smile on his perfect little face, his arm all gentle and cuddly around my own naked body. Moments like these are like an injection of meaning every day. I wish everyone the chance to experience it one day.

14 comments:

  1. that room looks so lovely -

    how are you and alexis doing : )?

    Jill

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Jill, we're doing fine but would like all the apartment things to be over!

      Delete
  2. Jag vet precis vad du menar. Ovärderligt/

    ReplyDelete
  3. this place has a very peaceful atmosphere! you're taste is nothing but wonderful! I wish I was Alexis

    ReplyDelete
  4. Stina! Läser din blogg regelbundet. Har själv en dotter på snart 6 månader. När jag läste det här inlägget fylldes mitt hjärta med kärlek (var tvungen att gå in och pussa henne fast hon ligger och sover hihi) för precis så känner jag också när hon vaknar på morgonen. Jag försöker njuta av varje tillfälle och jag känner mig så tacksam över att få myyysa med henne varje dag!

    TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG!!!!

    KRAMAR FRÅN HELENA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Visst är det så, man måste uppskatta och vara i nuet med dessa underbara små gåvor.

      Delete
  5. So lovely....you are a lycky woman!
    Cristina

    ReplyDelete
  6. Kärleken till sitt barn är magisk. Slår allt och går inte att föreställa sig innan man sniffar sin egna stjärna. Lycka! Trevlig helg Stina // Eleonora NowBeYourOwnHero.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Instämmer med dig också Helena. Min dotter är sex månader nästa vecka. Kärleken till sitt barn är magisk. Slår allt och går inte att föreställa sig innan man sniffar sin egna stjärna. Lycka! Trevlig helg Stina // Eleonora NowBeYourOwnHero.wordpress.com

    ReplyDelete
  8. What a beautiful beautiful baby'y room! Lisa xx

    ReplyDelete